Darbo pobūdis:
- Esamų ir potencialių klientų specifinių poreikių aiškinimasis, taikant specifines technines žinias apie produktus;
- Šalti skambučiai, siekiant sukurti susidomėjimą apie produktus ir paslaugas, verslo ryšių plėtojimas ir susitikimų organizavimas;
- Išsamios informacijos apie technines specifikacijas ir veikimo principus, pilnai atitinkančius kliento poreikius, pristatymas;
- Derybų vedimas ir IT sprendimų pardavimas įmonėms;
- Pardavimų pasiūlymų rengimas;
- Po-pardaviminių projektų valdymas ir techninis palaikymas: naudojantis techninėmis žiniomis kartu su pardavimų įgūdžiais teikti patarimus ir palaikymą apie IT produktus, kuriems reikalinga tinkamo lygio kompetencija;
- Pardavimo sutarčių rengimas ir pasirašymas;
- Bendravimas su esamais klientais, siekiant išlaikyti ryšius ir reklamuoti papildomus produktus ir atnaujinimus;
- Informacijos apie konkurentų produkciją ir veiklą rinkimas ir analizė.