Paskelbta: 2015 Rugsėjo 01
ID 226291
Spausdinti Siųsti draugui Kandidatuoti į šią darbo vietą KandidatavoteJūs jau kandidatavote į šią poziciją

Klientų aptarnavimo atstovas (-ė)

Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Metropolitan Warehouse & Delivery yra JAV įsikūrusi kompanija, nuo 1989-ųjų teikianti aukščiausios kokybės perkraustymo ir pervežimo paslaugas visoje šalyje. Integracija, novatoriškumas ir pasišventimas tam, ką darome yra mūsų kompanijos filosofijos pagrindas. Įmonė šiuo metu ieško klientų aptarnavimo atstovo (-ės).

Darbo pobūdis:
- Užtikrinti kokybišką klientų iš JAV aptarnavimą telefonu ir elektroniniu paštu;
- Konsultuoti klientus ir teikti visą reikalingą informaciją;
- Koordinuoti ir kontroliuoti klientų aptarnavimo procesus, užtikrinant teikiamų paslaugų kokybę;
- Užtikrinti informacijos suvedimą ir sisteminimą duomenų bazėje.

Reikalavimai:
- Puikios Anglų kalbos žinios (laisvai bendrauti britišku/amerikietišku akcentu);
- Puikūs komunikacijos įgūdžiai žodžiu ir raštu;
- Patirtis dirbant su Microsoft Office programa (duomenų apdorojimas Microsoft Exel programa bei ataskaitų ir prezentacijų rengimas);
- Galimybė dirbti po pietų/vakare;
- CV pateikti anglų kalba (informacijoje nurodyti skype ID).

Įmonė siūlo:
- Įdomų darbą modernioje, saugioje ir stabilioje tarptautinėje kompanijoje
- Apmokymų, tobulėjimo ir karjeros galimybes
- 500-700 Eur (atskaičius mokesčius) atlyginimą su perspektyva didėti.

Jei šis pasiūlymas Jus sudomino, laukiame Jūsų CV.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
600 EUR per mėnesį
Darbo užmokestis į rankas


Skelbimas neaktyvuotas arba pasibaigęs skelbimo galiojimas
Kandidatuoti į šią darbo vietą
Jūs jau kandidatavote į šią poziciją
Siųsti draugui