Dešimt darbuotojų norų, kurie stipresni net už didesnės algos troškimą

Dešimt darbuotojų norų, kurie stipresni net už didesnės algos troškimą

2013-10-16
Priešingai nei įprasta manyti, alga darbo vietoje dar nėra viskas – nors ji ir labai svarbi, tačiau padidinta alga motyvuoja darbuotoją vos kelis mėnesius.

Jeigu su pavaldiniais elgiamasi teisingai, jie ne tik neiškeis darbo į pirmą pasitaikiusį, kuriame moka geriau, bet ir bus laimingesnis, o tai reiškia – ir produktyvesni.
„Inc.“ išskyrė dešimt dalykų, ko iš tikrųjų nori darbuotojai:

1. Jausti pasididžiavimą savo darbu
Kai jų paklausia, kuo jie užsiima gyvenime, darbuotojai nori girtis, o ne išsisukinėti. Jie nori, kad aplinkiniai būtų bent šiek tiek sužavėti jų pareigomis arba pačia įmone.
Darbuotojai nekenčia favoritizmo ir „lygesnių už lygius“ principo.
2. Būti teisingai vertinami
Nors tikriausiai visi suvokia, kad gyvenimas nėra teisingas, darbuotojai nenori, kad jų vadovas atneštų dar daugiau neteisybės. Darbuotojai nekenčia favoritizmo ir „lygesnių už lygius“ principo. Jie tikisi, kad pagyrimai, didesnė alga ir paaukštinimas atitektų tiems, kurie sunkai dirba, o ne tiems, kurie geriausiai padlaižiauja.

3. Jausti pagarbą savo vadovui
Darbuotojai nori jausti vadovo pagarbą jiems taip pat stipriai, kaip ir nori patys gerbti savo viršininką. Jie nori tikėti, kad jiems vadovaujantis žmogus yra puikus lyderis, savo srities profesionalas ir vertas jų ištikimybės.

4. Būti išklausyti
Darbuotojai negali pakęsti, kai jų viršininkas neturi laiko jiems ir nesidomi, ką jie turi pasakyti. Darbuotojai tikrai nesitiki, kad vadovas kaskart pasinaudos jų patarimais, tačiau jeigu niekada neatsiranda progos pasikalbėti su viršininku, jie paprasčiausiai galvos, kad vadovui nusispjaut ant savo pavaldinių.

5. Turėti asmeninį gyvenimą
Daugeliui vadovų darbas yra gyvenimas, ir jie jame gali praleisti viršvalandžių viršvalandžius. Tačiau darbuotojai paprastai savo gyvenimu laiko šeimą ir draugus. Net jeigu jie yra ir be galo atsidavę darbui, jų motyvacija ir pasitenkinimas gyvenimu nukentės, jeigu darbas atims visą laiką.

6. Kad vadovas būtų mokytojas, o ne nurodinėtojas
Darbuotojai nori viršininko pagalbos, kai jie, pirma, jos prašo, ir antra, kai jiems nesiseka taip siaubingai, kad net nedrįsta kreiptis pagalbos. Jie nenori vadovo, kuris nuolat žiūrėtų jiems per petį ir pirštu baksnotų į darbus.

7. Kad šikniai būtų atleisti
Beveik kiekvienoje darbovietėje yra vienas ar keli nepakenčiami darbuotojai, kurie bendradarbiams gyvenimą daro nepakenčiamu. Bene labiau už viską jie nori pamatyti, kaip vadovas tuos kiaulinėtojus atleidžia. Jeigu to nėra daroma, darbuotojai mano, kad jis yra silpnas, kvailas arba – ir pats šiknius.
8. Jausti mažiau streso
Žmonės nekenčia savijautos, kai mato krūvas darbų ir žino, kad neturi užtektinai laiko jiems visiems atlikti. Vadovai turi planuoti, numatyti galimas problemas ir nustatyti realistiškus tikslus. Darbuotojai paprastai patys susikuria sau nemažai streso – visiškai nereikia, kad ir vadovas prie to prisidėtų.

9. Jaustis saugūs
Nė vienas sveiko proto darbuotojas nesitiki, kad jis įdarbinamas visam gyvenimui. Tačiau net ir suvokiant, kad gyvenime būna visko, darbuotojui sunku susikoncentruoti ir produktyviai dirbti, jeigu virš galvos nuolat jaučia kabantį kardą. Jie nori žinoti, kad nešvaisto savo laiko atiduodami visas jėgas darbui.

10. Nugalėti konkurentus
Galiausiai – niekada nereikia nuvertinti komandinio darbo jėgos, ypač, kai komandinis darbas reiškia konkurentų sumalimą į dulkes. Darbuotojai nenori būti komandos žaidėjai – bet jie nori žaisti laiminčioje komandoje.
„Inc.“ rašo, kad patenkinus 10 šių darbuotojų norų nereikės bijoti, kad konkurentai su geresniais finansais pervilios darbuotojus. Juo labiau kad dažniausi darbuotojų skundai dėl algos yra ne dėl pačių pinigų, o atsižvelgiant į aukščiau išvardintų norų kontekstą (pvz.. „jie man nemoka, kad tiek dirbčiau“)


Šaltinis: 15min.lt
Ieškote darbuotojo?
Pasitarkime
+370 609 93299
Profesionali patyrusių Dirba.lt specialistų pagalba surandant darbuotojus