9 produktyvių žmonių įpročiai

9 produktyvių žmonių įpročiai

2013-10-11
Nesvarbu, ką bedarytumėte ir kur bedirbtumėte, visada norisi rasti būdų, kaip darbą atlikti greičiau ir produktyviau. Tačiau nei didžiuliai kiekiai išgeriamos kavos, nei darbų sąrašai nepadidina jūsų produktyvumo.


Kodėl tai taip svarbu? Mes gyvename skaitmeniniame amžiuje, todėl ypač svarbu susikaupti, nesiblaškyti, tai sunkiau, nei padaryti patį darbą. Jau nekalbannt apie tai, kad produktyvi diena sukelia tam tikrą pasitenkinimą.
Kalbant apie darbo našumą reikėtų pamąstyti, ar produktyvumas – tai tik varnelės atliktų darbų sąraše? Produktyviai dirbantys žmonės neturi tikslo padaryti kuo daugiau darbų – jų skaičius nesusijęs su produktyvumu. Jei norite būti produktyvūs, jūs turite kokybiškai atlikti mažiau darbų, bet kokybiškai.
Projektų vadovas, besidomintis darbo našumo didinimu, Tony Wongas teigia žinąs keletą svarbių dalykų, kurie padeda dirbti produktyviai. Jis pasidalino patirtimi, kaip darbą padaryti produktyvesniu.
Taigi, pasistenkite, kad šie įpročiai taptų jūsų kasdienybe:
Padalinkite savo darbų sąrašą į dvi dalis. Nebūtinai turite verstis per galvą, kad viską padarytumėte per vieną dieną. Pasirinkite kelis darbus ir susikaupkite ties jais, kad tikrai darbą atliktumėte gerai.
Dažniau darykite pertraukas. Jūsų smegenys po kelių valandų įtempto darbo ima siganlizuoti, kad joms reikia poilsio. Išnaudojamos gliukozės atsargos ir jums reikia pasivaikščioti, užkąsti, ar šiaip pamedituoti. Jūs grįšite prie darbo su nauja energija ir pasieksite didesnio efektyvumo.
Vadovaukitės 80/20 taisykle. Tai reiškia, kad tik 20 % to, ką jūs padarote kiekvieną dieną, sudaro 80% jūsų rezultatų. Pašalinkite viską, kas trukdo jūsų produktyvumui. Pavyzdžiui, padalinkite projektą į dalis ir palaipsniui vykdykite.
Išnaudokite ryto valandas susikaupimui. Produktyvumą tiesiog užmuša rytinis naršymas po savo elektroninį paštą ar internetą. Pradėkite dieną gerais pusryčiais ir mankšta. Tai tarsi kuras darbingai dienai.
Imkitės sudėtingiausių darbų iki pietų pertraukos, kol dar nesate pavargę. Susitikimus atidėkite vėlesniam laikui. Taip dirbsite žymiai našiau ir prasmingai išnaudosite laiką.
Išmokite nesileisti blaškomi elektroninio pašto. Dažnai laiškai jūsų pašto dėžutėje tiesiog atitraukia nuo darbo. Pavyzdžiui, žmonės dažnai persiunčia įvairius nereikalingus laiškelius, bet tai tingumo ir neturėjimo ką veikti požymis. Jei gaunate laišką, adresuotą daugeliui žmonių, galima atsakyti ir mandagiai paprašyti tokių laiškų nesiųsti. Jei nepadeda, galima ir pasikalbėti asmeniškai.
Susikurkite sistemą. Jūs tikriausiai jau per ilgesnį laiką pajutote, kas labiausiai padeda našiai dirbti. Viską planuodami jūs galėsite susikoncentruoti į tai, kas būtina, kitaip smulkmenos jus išblaškys.
Nepainiokite produktyvumo su tingumu. Nors sunku tai pripažinti, kai kurie susitikimai, pasikalbėjimai, el. pašto tikrinimas - tik priedanga tingėjimui. Susikoncentruokite į savo darbo atlikimą kiek įmanoma.
Nesiimkite daugelio darbų vienu metu. Dažnas veiklos kaitaliojimas sumažina darbo efektyvumą maždaug 10%. Dirbkite našiau atlikdami vieną užduotį vienu metu.
Mažiau yra daugiau – šis paradoksas galioja kalbant apie darbo produktyvumą. Siekdami jo nepamirškite šių pagrindinių dalykų.


Šaltinis: delfi.lt
Ieškote darbuotojo?
Pasitarkime
+370 609 93299
Profesionali patyrusių Dirba.lt specialistų pagalba surandant darbuotojus